De laatste loodjes - Reisverslag uit Houten, Nederland van Martijn Ruijg - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Houten, Nederland van Martijn Ruijg - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Martijn

03 Juli 2014 | Nederland, Houten

Zo, de laatste dagen voor mij hier in het op dit moment benauwde Nederland zijn aangebroken.

Het zijn een paar drukke en misschien ook wel wat stressvolle dagen geweest en morgen zal ook wel even vol met spanningen zijn of ik toch niet iets vergeten ben.

Met dit verslagje test ik gelijk of de blog werkt.

Zodra ik wat meemaak en zin en wifi heb zullen jullie wel meer van me horen!

  • 03 Juli 2014 - 19:51

    Johan:

    Succes kerel! Eerste stop in Duitsland? of sla je dat meteen over? Geniet ervan!

  • 03 Juli 2014 - 20:22

    Mama:

    Heel veel plezier en doe heel voorzichtig. liefs mama

  • 03 Juli 2014 - 21:47

    Roel Van Der Gun:

    Heel veel plezier Martijn! ben benieuwd naar alle verhalen en moet zeggen dat ik er direct weer reiskriebels van krijg :-)

  • 03 Juli 2014 - 23:23

    Vincent:

    Heel veel plezier, dat gaat zeker een mooie ervaring worden!
    Kon er met afscheid niet bij zijn, maar zal je blog zeker volgen!

  • 04 Juli 2014 - 07:38

    Rick:

    Maak er een mooie reis van Martijn. Ik blijf je volgen.

  • 04 Juli 2014 - 09:35

    Jonny :

    Joo martijn heel veel succes!! Ben benieuwd naar je verhalen!

  • 04 Juli 2014 - 09:48

    Anita:

    Toi toi toi Martijn. Heel veel succes en hou ons op de hoogte!

  • 04 Juli 2014 - 10:08

    Annet:

    Hé Martijn, geniet met volle teugen van deze ervaring.

  • 04 Juli 2014 - 10:45

    Erik:

    Veel plezier geniet ervan!

  • 05 Juli 2014 - 10:27

    Fam. Te Rietmole:

    Hoi Martijn, we zijn erg benieuwd naar je verhalen. Heel veel succes, plezier, gezondheid en geluk! Sterkte voor onderweg van ons allemaal. Anke, Ivo & kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 544
Totaal aantal bezoekers 34684

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 14 Januari 2015

Te motor vrijheid beleven!

Landen bezocht: